پودر پروتئین برنج است که به خوبی گرفته اگر شما بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیه پلی کیستیک یک نوع رایج از نارسایی مزمن کلیه است. بیماران مبتلا به PKD همیشه نشان می دهد برای محدود کردن مصرف خود را از پروتئین حیوانی. آیا پودر پروتئین برنج قهوه ای برای بیماران مبتلا به PKD خوب است؟

مصرف پروتئین برای بیماران مبتلا به PKD

پروتئین یکی از تغذیه مهم برای بدن است زیرا می تواند انرژی را فراهم کند و اطمینان از عملکرد طبیعی اندام ها و بافت های مختلف. پروتئین حیوانی پروتئین با کیفیت بالا است که می تواند انرژی کافی برای بدن فراهم می کند، اما برای بیماران مبتلا به PKD، مصرف اضافی پروتئین حیوانی می تواند به رشد کیست های کلیوی منجر شود و افزایش پیشرفت PKD است.

بنابراین، این بیماران توصیه را به پروتئین های گیاهی کم است. با این حال، در مقایسه با پروتئین حیوانی، پروتئین های گیاهی می تواند بیش محصولات متابولیک زباله که کلیه ممکن است به راحتی مالیات تولید کند. از تجزیه و تحلیل بالا، بیماران مبتلا به PKD باید برخی از پروتئین های گیاهی با کیفیت بالا را انتخاب کنید.

NES پودر پروتئین برنج یک انتخاب خوب؟

برنج قهوه ای است که عمدتا از کربوهیدرات ها و پروتئین های کوچک، که استخراج پودر پروتئین تشکیل شده است. اما پروتئین برنج قهوه ای گیاهی است، پس از آن پروتئین ناقص است. یعنی فراهم می کند اسیدهای آمینه کمتر ضروری است، اما مواد زائد پروتئین کامل است. از این نقطه، بیماران مبتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک نمی تواند آزاد برای استفاده از این پروتئین. برای اضافه کردن مقدار صحیح پودر پروتئین برنج قهوه ای در رژیم غذایی خود را، شما می توانید دکتر در خط مستقیم یا ترک بیماری توضیحات خود را در کادر پیام زیر مشورت کنید.

یکی دیگر از دلایل بیماران مبتلا به PKD قادر به مصرف این پروتئین قدرت به اندازه فسفر غنی است. هنگامی که بیماری کلیه پلی کیستیک بدتر در فاز ترمینال، بیماران ممکن است از سطح بالایی از فسفر است که نیاز به بیماران به منظور محدود کردن مصرف خود را از غلات و حبوبات مانند برنج قهوه ای رنج می برند. مقدار مناسب پروتئین برنج قهوه ای می تواند قدرت جلوگیری از اضافه بار کلیه ها و ارائه بسیاری از فواید سلامتی برای بیماران.

http://enfermedad-renal.com/la-enfermedad-renal-poliquistica/1927.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه پلی کیستیک، رژیم غذایی بیماری کلیه پلی کیستیک ,
:: بازدید از این مطلب : 287
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: